23 mars 2007

Två dagar kvar

Tills min mandatperiod som Fi talesperson tar slut. Jag har precis kommit hem från Fi kongressmiddag ( själva kongressen kör igång imorgon) Och jag känner mig lite vemodig. Sitter här och ska förbereda mitt tal till imorgon då jag ska öppna kongressen.

Jag gillar möten, när människor möts diskussioner som skapas. Och är det ett riktigt bra möte så väcks nya tankar hos deltagare och man samlar på sig ny energi och kraft till sitt politiska arbete. Så förutom att känna mig lite vemodig för att jag snart slutar som Fi talesperson känner jag mig även upprymd. Två dagars möte. Nästan lika festligt som melodifestivalen. :-)


Andra bloggar om:

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag trodde faktiskt att du skulle fortsätta som talesperson för Fi tillsammans med Gudrun. Men det är klart att det är en stor arbetsinsats också.

Lycka till med kongressen!